lørdag, oktober 07, 2006

Tiden

Dette er en stille morgen. en helt vanlig morgen, men ny og uforutsigbar. Jeg tenker tilbake. Tenker på hva jeg gjorde for ett år siden. Hvilken problemfri dag jeg antageligvis hadde. Våknet opp til morgensamling og frokost på Sagavoll fhs. nå har jeg ikke engang spist frokost enda, fordi jeg ikke gidder. Jeg sitter småstresset med skuldrene over ørene og øver til eksamen om 3 dager. jeg hadde aldri gjettet at dette var situasjonen om ett år, da jeg karret meg opp etter en alt for kort natt, morgenen 7/10-05. Men det gjør jeg altså, og det er med blandede følelser. Tiden går og man vet aldri hvor man er i fremtiden...
Filosofisk, men sant, og egentlig litt spennende.
Ikke som Exphil.


4 Comments:

Blogger Arne said...

YES! eg blir så gla når eg ser at der e andre likesinnede her inne.
Konge Hanna!
håpe du vil ta fram impulskjøpe litt ofte, kanskje du blir hekta!

11:22 a.m.  
Blogger Jan Tore said...

hei!! grattis med blogg, hanna! blir artig å følge med!

11:39 a.m.  
Blogger Lillian said...

Aiaiai, gratulera med blogg hannus!;) Ble nesten litt trist inni meg her eg satt å leste bloggpostane dine...Tidenes skule, tidens frihet, tidenes bekymringsløshet, tidenes mennesker, tidenes turar, tidenes rangling,tidens långe måltider, tidenes liv...:) Glede meg te å følga med videre på ka så skjer, og glede meg masse te å sjå deg igjen!:) Klem frå Lilly

12:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jehuu! Hanna he fått blogg. Glede mej til å følge me i ka du gjer i Oslo. Da blir det jo nesten som å bo der! Hehe. Kos dej, nyt det nye impulskjøpet! Klem

11:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home